Beoordelingen van Sam's Grillroom Zwolle

Recente recensies van Sam's Grillroom Zwolle

4 sterren na 93 reviews

, 26-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top! Was binnen 30 minuten al bezorgd!

, 23-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had om 5 uur besteld voor kwart over 6. Om kwart voor 7 was het er niet. Toen gebeld werd er gezegt we zijn er mee bezig, Maar ik zal wat extra erbij doen. Om kwart over 7 was het er, maar zonder iets extra's en was het niet warm... Helaas de volgende keer ergens anders denk ik.

, 23-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles prima in orde , kwaliteit / bezorging.

, 20-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 12-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwartier te vroeg bezorgd (terwyl ik niet thuis was 😬) en 1 v/d 4 snacks niet aanwezig... ☹️. Dus niet zo betrouwbaar en dat vind ik jammer, want het eten is wél lekker..! 😐

, 02-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was bijna 1 uur later dan de verwachte bezorgtijd dus we hebben 2 uur lang gewacht op het eten, wat ook nog is niet zo warm meer was

, 28-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles prima in orde ! Ga zo door !

, 27-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk en mooi op tijd bezorgd.

, 21-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en goede bezorging! Aanrader

, 20-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk.

, 18-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit zeer goed! Ik betaal nu al bezorg kosten al 3x waarom ???? de bestelling altijd rond 10 euro !

Reactie van Sam's Grillroom:Beste G. Wij willen onze eigen web en app zo goedkoop mogelijk houden, liever geen bezorgkosten rekenen. Aangezien wij ons moeten houden aan regels van thuisbezorgd.nl mogen wij dit niet doen, anders worden wij van thuisbezorgd afgehaald. Ik hoop op uw begrip. Bedankt dat u gebruik maakt van onze website.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kapsalon speciaal. Veel smaak en snelle bezorging

, 12-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super kapsalon en bezorging was ruimschoots op tijd. Ik ga hier vaker bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk broodje kebab. Op tijd bezorgd. Helemaal top

, 09-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke patatjes!!!

, 05-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het werd een half uur te laat bezorgd met een broodje te weinig. Het was niet heel erg warm. Terwijl ik normaal heel tevreden ben.

, 28-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De broodjes waren weer heerlijk 👍

, 28-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd prima !

, 15-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Besteling FRIKANDEL SCHOTEL PLUS EEN FRIKANDEL MAAR DIE ER NIET IK MOEST DAN 3 FRIKANDEL ER WAREN 2!

, 12-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel, heerlijk, & vriendelijke bezorger

, 09-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles prima in orde , Bezorging 100 % Tot de volgende besteling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten maar wel 2 uur moeten wachten

, 06-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten, alleen niet netjes dat als je aangeeft dat je alleen kalf donor wilt, je toch kip krijgt. Is niet de eerste keer namelijk. Geef dan in elk geval aan dat de kalf op is. Service mag dus beter, eten is voor de rest prima, vandaar drie sterren

, 25-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heel koud bij aankomst. Pizza was het ergst deze was ijskoud net alsof het al een half uur eerder klaar was dan de rest. Was heel jammer dat het eten zo koud was want de smaak was redelijk. Als het dus warm was, was het eten goed geweest.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk.

, 13-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kan nooit klagen over Sam's. Hun kapsalon is met liefde gemaakt, altijd lekker veel patat ook + snelle bezorging.

, 11-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het kwam 20 minuten te laat.

, 01-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel en het was alsof het net klaar was zo warm. Vriendelijke bezorger! Wij zijn heel erg blij met Sam

, 31-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas weer een bestelling die een half uur te laat was, en dan moest ik er nog achteraan bellen ook... Het eten arriveerde vervolgens niet warm genoeg én 1 v/d 4 snacks zat er niet bij, dus weer bellen... Al met al geen goede ervaring; ik bestel regelmatig bij Sam, maar dit is nu de 2e keer in vrij korte tijd dat het mis ging helaas...

, 31-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon heerlijk!

, 26-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd top!

, 14-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Rond 17:45 besteld met aflevertijd 18:00. De bestelling was er om 18:25. Wel lekker, goede kwaliteit en je krijgt ook ruim voldoende. De knoflooksaus was extra lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed eten en een vriendelijke bezorger

, 09-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies op tijd, ondanks het hondenweer was het eten warm en de bezorger goed gemutst! En gratis drinken. Helemaal top ;)

, 05-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles prima in orde alleen voor mij minder zout op de patat !

, 29-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nadat de bestelling 25 minuten te laat was, maar eens gebeld. Ook miste de satésaus by een snack... 🙁 Moet er bij zeggen dat dit gelukkig een uitzondering is.

, 25-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke kapsalon. Saus erin, heerlijk i.p.v. bakje erbij. Snelle bezorging

, 15-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!

, 11-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd keurig op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ben veel beter gewend, pizza was niet warm en om de hotwings zat een te dikke laag beslag.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Erg goeie kip döner kebab. Alleen jammer dat de kalfs döner kebab op was

, 31-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was prima

, 28-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging slecht. om 16.15 besteld. Opgeven bezorgtijd 17.45, bezorgd om 18.15 :(

, 26-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, tiop Kapsalon shoarma : vlees was niet helemaal gaar:-(

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

GE-WEL-DIG gegeten, zoals altijd

, 17-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jullie waren wat vergeten waar ik daarna een uur op moest wachten

, 10-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze keer op tijd geleverd, goede smaak alleen de Lamacun met döner en feta had geen feta. Niet een groot genoeg probleem om over na te bellen maar in principe incompleet geleverd

, 07-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd snel, altijd goed. Toppers!

, 04-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer snelle bezorging. Eten was goed.

, 03-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goede kwaliteit en een snelle service. Deze website maakt het nog aantrekkelijker dan het dure thuisbezorgd. Good job!

, 03-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd snel bezorgd. 👍🏻

, 31-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd supersnel.

, 31-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd supersnel.

, 29-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal wel goed, helaas deze bestelling alles koud binnen gekomen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd, toppers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal ben ik altijd superblij.Alleen gisteren had ik om 18.15 uur besteld en kreeg mijn bestelling pas om 20.45.

, 21-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was weer mooi op tijd! De kipsnitzel schotel was heerlijk De kapsalon (shoarma) was niet zo lekker. Er zat sambal doorheen, terwijl er alleen knoflooksaus doorheen moest. De kapsalon ( kebab) had ik besteld met sambal. Maar dit was één en al sambal. Patat was gewoon rood van de sambal. Hopelijk de volgende keer weer beter :-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was goed Bezorger was er snel TOP

, 20-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima op temperatuur,vlot geleverd

, 19-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kapsalon is prima. Altijd goede service.

, 15-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voordat het eten kwam was het alweer 1,5 uur later.. verwachte bezorgtijd bleek een half uur langer te duren, snap dat het druk is maar even de mensen een sms'je sturen kan ook zeker geen kwaad, of een kortingscoucher ivm het lange wachten voor de volgende keer als ze bestellen of iets dergelijks. Verder altijd lekker eten! Maar ze vergeten ook ALTIJD een extra sausje erbij te doen als je die extra besteld ... en ja het kost maar 0,50 cent maar als dat elke keer zo gaat dan tikt dat mooi aan, van al die keren dat ik bij Sam bestel leveren ze 8/10 keer de extra saus niet ...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Complimenten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker kapsalon. Smaakt altijd goed. Bezorging was snel

, 29-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Had 2 kapsalons besteld 1 met shoarma en een met kabab maar kreeg er 2 met kabab dus geen goede bestelling

, 24-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten met verse groenten en zeer snelle bezorging. Prima!

, 17-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vaak hebben we bij Sam besteld.... we zijn super tevreden

, 16-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk!!! Complimenten

, 28-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ben een vaste klant geworden. kwaliteit is geweldig en meestal zijn ze ZO stipt binner 15 minuten er dat ik leterlijk op de klok naar beneden kan gaan naar de voordeur, die keren dat het drukker is(etenstijd), is het nog steeds drie keer zo snel als pizzaria waar ik soms bestel. Zeer tevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating